Phone: bij elk telefoontje alle klantgegevens inzichtelijk
Heeft u een VoIP centrale met CTI client mogelijkheid? En wilt u van elke klant de Carsys gegevens bij de hand hebben als deze belt? Dan heeft Adimit met Phone het juiste product voor u. Deze browser applicatie presenteert meteen en automatisch alle gegevens van een beller op uw beeldscherm.
Bespaart tijd
Phone bespaart tijd. U hoeft namelijk zelf niet meer te zoeken op naam of kenteken, want dat doet dit slimme programma voor u.
Duidelijk overzicht
Phone laat in duidelijke overzichten de gegevens van uw klant zien, zijn laatste activiteiten, zijn voertuig(en), facturen, orders en offertes. Diverse grafieken maken de data nog verder inzichtelijk.
Hoe werkt Phone?
Phone is een applicatie die op een kleine server of virtuele omgeving draait en dagelijks al uw klantgegevens verwerkt tot een overzichtelijke interne webpagina. Door de integratie met uw VoIP telefooncentrale en een Chrome of Edge Extensie kunnen wij voor elk bekend telefoonnummer de passende gegevens weergeven.
Wat heeft u nodig?
Phone kan op elke werkplek of server omgeving waar een browser beschikbaar is gebruikt worden. Het enige wat verder noodzakelijk is als u de telefoon integratie wenst te gebruiken, is de CTI client software. Met deze software kan een trigger gecreëerd kan worden om Phone op te starten.
U kunt Phone echter ook gebruiken zonder telefoon integratie. Hierdoor kan elke gebruiker binnen uw vestiging gebruik maken van de applicatie!
Geschikte VoIP Centrales
Elke VoIP telefooncentrale die mogelijkheid biedt voor CTI met triggers kan gebruikt worden in combinatie met Phone.
Met de volgende VoIP centrales hebben we al succesvol koppelingen gerealiseerd :
|
|
Staat uw VoIP Centrale er niet bij? Neem dan contact met ons op, wij zoeken dat graag voor u uit.
“Van deze telefoontool van onze IT-man Rogier hebben we vanaf het moment van plaatsing al veel gemak. Zowel sales als aftersales: tevreden medewerkers! Er is gelijk van A tot Z duidelijk wie er belt, welke auto die klant rijdt en hoe het zit met onderhoud of betalingen. 100% inzicht en dat brengt ook een zeer professionele communicatie naar de klant. Het voorkomt daarnaast ook spelfouten, handgeschreven notities of niet terug gebelde klanten.”
Contact